dilluns, 9 de gener del 2012

Hem sortit a 'La segona hora' a Rac1!

Tot just acabo de sopar. Em moria de gana ja!

És que hem anat una mica més tard. Hi ha hagut una mica d'enrenou a casa després de saber que avui la Bet i jo hem sortit a la ràdio.

Al cotxe de la Bet sempre hi sento programes de ràdio (que és com una tele que només se sent), en especial de RAC1. El matí, sona el Basté en el trajecte cap al despatx (els dilluns també surt una senyora que em posa nerviós però m'agrada perquè és molt esverada, alhora divertida i contundent que només que enrahola i no deixa parlar a la resta de tertulians); i el migdia, La segona hora, un programa d'investigació que fa riure, com es descriuen ells mateixos. I no fa riure, sinó molt de riure! Cal especificar-ho, perquè la Bet no para des que arrenca el programa! Conduït pel Quim Morales i tot l'equip: el Xavier Pérez Esquerdo (que sovint confonen amb una senyora), el Jair Domínguez (que només diu que paraulotes i veritats com temples), la Candela Figueres (que sempre riu), el Víctor Ollé (que fa unes composicions de talls de veu espectaculars), el Roger de Gràcia (que encara que no el vegis saps que quan fa la secció fa cares), la Bibiana Ballbè (assessora trendy originària d'on visc jo)... I paro perquè no acabaré mai. La qüestió principal és que li encanta!

Resulta que el programa té Facebook i com a xarxa social que és hi pengen preguntes que generen algunes de les seccions que fan com 'La caixa dels trons' o 'El síndic de greuges, grues, greixos...'. La pregunta d'avui era aquesta: CAIXA DELS TRONS. Una jove sobreviu després de trencar-se la corda amb què feia pònting a les cascades Victòria i caure en una zona plena de cocodrils. QUINA ÉS LA COSA M´SE ARRISCADA QUE HEU FET?

I pam, comentari de la Bet que m'inclou a mi. Això s'ha de dir, bàsicament perquè per aquest motiu hem sortit en antena!

Comentari de la Bet: 'No sé si és la més arriscada que he fet, però avui (diumenge 8) he anat a missa d'una hora a Montserrat amb un gos de 4 mesos amagat dins l'abric. Patia amb els càntics de l'escolania, no sabia si s'acabaria apuntant al cor: auuuuuuuuuuu!
Ahir vam anar a Montserrat amb uns amics de la Bet i com que s'ha de fer país, em va dir que m'havia de portar molt bé i podríem entrar a missa a escoltar l'Escolania cantar el Virolai. Així de pas, rebria la benedicció abans de la festa dels Tonis. Tot un privilegiat, no? I sí, sí. Em vaig armar de paciència per aguantar una hora de missa dins l'abric. Per sort, la Bet portava un collaret i una bufanda amb els que em deixava jugar mentre era allà tancat quan no treia el cap per veure què passava allà fora com deien a X-Files Mulder i Scully. 

A la Candela Figueres li deu haver fet gràcia el comentari perquè ha llegit la meva aventura.

Gràcies a la Sílvia hem sabut que l'equip de 'La segona hora' ha fet encara més broma de la resposta de la Bet a la pregunta; i ella per donar fe de com va anar la pujada a Montserrat, els ha deixat una foto al mur del Facebook del programa.

Text de la foto: 'Amics de la segona hora! Sóc loient que ahir va anar a Montserrat amb el gos! Aquí en teniu la prova! M'han passat l'àudio perquè no us he pogut escoltar i m'heu fet riure molt amb els vostres comentaris! Resulta que havíem quedat per anar a Montserrat amb els amics i alguns (els creients) volien anar a missa. Amb el fred que feia era una broma estar-se a fora i a més, qui es vol perdre l'escolania cantant el Virolai? S'ha de fer país! Així que amb el gos a dins! Apali, una abraçada per ser tan simpàtics!'


Total, que aquests humans de 'La segona hora' són tan divertits que han fet això:
Text de la foto: 'La Betty i el gos beneït per la Mare de Déu de Montserrat.'

Un dia per recordar que havia de constar en aquest meu blog. Gràcies equip de 'La segona hora', sou molt macos!

Llepadetes (com les que faria, a la Mare de Déu de Montserrat; a fer-li ja no ens hi vam atrevir)!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada