dimecres, 28 de desembre del 2011

Vacunes i llibertat

Jo dins la bossa heredada del Crack
Tinc molta soneta. La Bet m'ha portat a veure la Míriam, la veterinària de l'Hospital Veterinari J. Prat Morera. És simpatiquíssima i es nota que li encanten els gossos. M'ha agafat a coll i m'he sentit com a casa.

Però després m'ha fet una mica de mal perquè m'havia de posar una vacuna. La vacuna diuen que la necessito per poder anar tranquil pel carrer. Ja n'hi vaig de tranquil. La Bet em porta amunt i avall amb una bossa que he heredat del Crack. Hi estic molt bé allà dins i puc dormir mentre em moc. Més còmode impossible, no? El que sí trobo a faltar és poder relacionar-me amb altres gossos fora de la família, olorar el terra i aquestes coses que ens agrada tant fer. No puc fer vida normal fins que no tingui totes les vacunes, per aquest motiu em repeteixen que les necessito i com que tinc tantes ganes de ser un gosset gran, em portaré bé quan m'hagin de posar l'última. Em sembla que amb la que m'ha posat avui la Míriam he estat molt educat perquè només m'he queixat una mica quan m'ha clavat l'agulla de la xeringa.

La vacuna és una injecció d'un líquid que es realitza amb una xeringa. Aquest líquid em protegeix i em protegirà al llarg de la vida o durant un temps determinat. Representa que porta uns bitxets dolents en una dosi petita que fan que el meu cos fabriqui uns guerrers per lluitar-hi. Em sembla que es diuen antigossos... Ai, no; perdoneu, si fos així no m'anirien gaire bé les vacunes! Anticossos! I un cop tinc aquests guerrers ja es queden dins el meu cos i si mai els bitxets volen tornar a entrar al meu cos perquè es troben a l'ambient, ja tindré defenses perquè no m'afectin.

Estic contentíssim, com veieu. Cansat, però molt content. Que avui m'hagin injectat la segona vacuna vol dir que només me'n queda una!

Per cert, avui diuen que és el dia dels innocents i les llufes. Es fan bromes i tot ha de fer una mica de pudorina, però jo no la sento. Li preguntaré a la Bet què vol dir i us ho explicaré un altre dia. Ara toca anar a dormir, que demà quedarà menys per la tercera vacuna, que la tinc programada pel dia 11 de gener.

Llepadetes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada